Bu şekilde bir yola girmek gerçekten cesaret istiyor. Bende senin yaşadıklarını yaşadım hatta hala yaşıyorum. Ancak bana çevrem destek çıkıyor. Hatta evlilik arifesindeyim, genede kendi işimi geliştirmek ve yükseltmek peşindeyim. Sigortalı bir işe girersem başka işlere odaklanamıyorum. Bence inandığın yolda yürü ancak, bir kere kaybedersen keşke yapmasaydım demeyeceksen, bir kere kaybettin veya işlerin yolunda gitmedi diye pes edeceksen bence hiç girme bu işlere. Ne olursa olsun bu yolda inandığın yolda devam edersen kazanıyorsun başarıyorsun illaki. Şuan bana herkesin destek çıkması eskiden yaptığım işlerden dolayı. İlk internete yatırım yapıp çalışmaya başladığım zamanlarda, hiç kimse inanmıyordu destek çıkmıyordu hatta dalga geçiyordu Hiç unutmuyorum o zamanları. Cebimde 3 lira para vardı, yanımda yakın bir arkadaşıma demiştim. Bak bu cebimdeki son 3 lira otobüs param ama bir gün gelecek herşey değişecek çok para kazanıcam demiştim. Öylede oldu. Neyse konuyu saptırmayayım Sen sana iyi gelen yolda devam et. Nasıl mutlu oluyorsan öyle devam et. Parasız sigortasız kalıcam diye mutsuz olacağın yerlerde beynini köreltme. Benim sana tavsiyem budur, hakkında hayırlısı olsun