• 23-07-2022, 17:02:57
    #28
    Asil sirket açmadığın zaman kork.
    Cevrende seni şikayet edicek en az 10 kisi cikar forumdanda 10 😃onu geçtim vergi memurlarida artik forumda konuları okuyor.
    Aç kafan rahat olsun.
    Vergi ver ne olacak fiyati da ona göre yazarsin.
    Sirket masrafi pek birsey değil.
    Aydan aya muhasebe ücreti vericeksin.
    1 tanede flash bellek ayarlarsin kestiğin faturalari orda saklarsın.
  • 23-07-2022, 17:43:16
    #29
    Yaşadığınız şey aslında içten içe, "el-alem ne der" korkusu.

    Çevrenizin dediklerini değil, tutkularınızın peşinden gidin.

    Steve Jobs'ın bir hikayesini anlatmak isterim.

    CEO olması için Pepsi'nin CEO'su John Sculley'i Apple CEO'su olmaya ikna ederken; "Hayatının geri kalanını şekerli su satarak mı geçirmek istiyorsun ? Yoksa dünyayı değiştirmek için benimle çalışarak mı ?" diye soruyor.

    Soruya bakar mısınız ? Hayatı sorgulatan sorularda bugün! Ömür boyu içinizi tırmalayacak cinsten. Ömür boyu içten içe sizi hasta edebilecek cinsten bir soru. Bunu buraya ben yazmasam da siz kendinize ömür boyu soracaksınız. Deneseydim neler değişecekti diye...

    O yüzden size soruyorum, hayatınızın geri kalanını, insanların dedikleriyle, sabah 9-akşam 5 ilerisi görülebilen klasik bir iş modeliyle mi geçirmek istersiniz ? Yoksa içinizde ki tutku ve arzuların sonucu ortaya çıkarttığınız, günden güne geliştirip insanlığa faydalı olabilecek işlerin peşinden koşarak mı ?

    Hayat sizin hayatınız, buraya kadar gelebilmenizin bir sebebi var diye düşünüyorum. Size açılan bu kapının içerisine girip, iyi de kötü de olsa denemeden bu yoldan çıkmamak gerekiyor diye düşünüyorum.

    Başarılar ve "El-alem ne der diye değil de, ben ne derim diye" yaşanılan bir hayat dilerim.
  • 23-07-2022, 18:57:54
    #30
    İleride dönüp yapmadığına pişman olacağını düşünüyorsan yap, başarısız dahi olsan denediğini bilirsin. Çok geç olduğunda geriye dönüşün olmuyor.
  • 23-07-2022, 19:36:37
    #31
    ayoft.com
    Niye yapmadım diye pişman olacağına şimdi harekete geç.
    Endişe herkeste olur. Girdiğim her işte çok düşünürüm yazar çizerim, her ihtimali hesap etmeye çalışırım; kazanacağına emin olduğu halde korkuyor insan normaldir.
    Allaha şükür kendime güvenerek girdiğim her işte kazandım.
    Benim de böyle olduğu bir dönem oldu. Biraz borç aldım aileden, giriştim ve şimdi çok şükür
    Çevrendeki insanları görmezden gel, her şeyi derlerdi. Okula ayrı laf, niye işe girmiyorsunlara ayrı laf Şimdi çok şükür "parmakla gösteriliyorum" deyimini kullanabiliriz
    Bir olmaz iki olmaz ama bir gün başaracağına inanarak hareket et her zaman. Başarılar dostum.
  • 23-07-2022, 20:02:11
    #32
    Pazar araştırmalarınızı yaptınız mı? Rakipleriniz tanıyor musunuz? En iyisi siz misiniz? Yeterli finansal ve insan kaynağına sahip misiniz? Bu gibi soruları kendinize sormanızı tavsiye ederim. Lütfen ama lütfen internetteki girişimcilik üzerine yazılı, çizili, görsel şeyler sizi heyecanlandırmasın.
  • 23-07-2022, 21:27:45
    #33
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asil sirket açmadığın zaman kork.
    Cevrende seni şikayet edicek en az 10 kisi cikar forumdanda 10 😃onu geçtim vergi memurlarida artik forumda konuları okuyor.
    Aç kafan rahat olsun.
    Vergi ver ne olacak fiyati da ona göre yazarsin.
    Sirket masrafi pek birsey değil.
    Aydan aya muhasebe ücreti vericeksin.
    1 tanede flash bellek ayarlarsin kestiğin faturalari orda saklarsın.
    Şahıs şirketi açmadan vergi mükellefi olmadan asla bir işe girişmem bugün belki bir sorun olmaz ama yarın dağ gibi büyür gelir önüme.
    DIJITAL BASLANGIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşadığınız şey aslında içten içe, "el-alem ne der" korkusu.

    Çevrenizin dediklerini değil, tutkularınızın peşinden gidin.

    Steve Jobs'ın bir hikayesini anlatmak isterim.

    CEO olması için Pepsi'nin CEO'su John Sculley'i Apple CEO'su olmaya ikna ederken; "Hayatının geri kalanını şekerli su satarak mı geçirmek istiyorsun ? Yoksa dünyayı değiştirmek için benimle çalışarak mı ?" diye soruyor.

    Soruya bakar mısınız ? Hayatı sorgulatan sorularda bugün! Ömür boyu içinizi tırmalayacak cinsten. Ömür boyu içten içe sizi hasta edebilecek cinsten bir soru. Bunu buraya ben yazmasam da siz kendinize ömür boyu soracaksınız. Deneseydim neler değişecekti diye...

    O yüzden size soruyorum, hayatınızın geri kalanını, insanların dedikleriyle, sabah 9-akşam 5 ilerisi görülebilen klasik bir iş modeliyle mi geçirmek istersiniz ? Yoksa içinizde ki tutku ve arzuların sonucu ortaya çıkarttığınız, günden güne geliştirip insanlığa faydalı olabilecek işlerin peşinden koşarak mı ?

    Hayat sizin hayatınız, buraya kadar gelebilmenizin bir sebebi var diye düşünüyorum. Size açılan bu kapının içerisine girip, iyi de kötü de olsa denemeden bu yoldan çıkmamak gerekiyor diye düşünüyorum.

    Başarılar ve "El-alem ne der diye değil de, ben ne derim diye" yaşanılan bir hayat dilerim.
    Allah razı olsun hocam o kadar güzel açıklamışsınız ki içimde ki o ateşe su serptiniz resmen
    AdPengu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İleride dönüp yapmadığına pişman olacağını düşünüyorsan yap, başarısız dahi olsan denediğini bilirsin. Çok geç olduğunda geriye dönüşün olmuyor.
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye yapmadım diye pişman olacağına şimdi harekete geç.
    Endişe herkeste olur. Girdiğim her işte çok düşünürüm yazar çizerim, her ihtimali hesap etmeye çalışırım; kazanacağına emin olduğu halde korkuyor insan normaldir.
    Allaha şükür kendime güvenerek girdiğim her işte kazandım.
    Benim de böyle olduğu bir dönem oldu. Biraz borç aldım aileden, giriştim ve şimdi çok şükür
    Çevrendeki insanları görmezden gel, her şeyi derlerdi. Okula ayrı laf, niye işe girmiyorsunlara ayrı laf Şimdi çok şükür "parmakla gösteriliyorum" deyimini kullanabiliriz
    Bir olmaz iki olmaz ama bir gün başaracağına inanarak hareket et her zaman. Başarılar dostum.
    Teşekkür ederim hocam ne kadar emek o kadar başarı
    hurfikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazar araştırmalarınızı yaptınız mı? Rakipleriniz tanıyor musunuz? En iyisi siz misiniz? Yeterli finansal ve insan kaynağına sahip misiniz? Bu gibi soruları kendinize sormanızı tavsiye ederim. Lütfen ama lütfen internetteki girişimcilik üzerine yazılı, çizili, görsel şeyler sizi heyecanlandırmasın.
    Değerli sözleriniz için teşekkür ederim, araştırmaları yaptım yeterli düzeydeyim ama en üst düzeyde olmak için işe girişip tecrübe edinmem gerek