Asil sirket açmadığın zaman kork.
Cevrende seni şikayet edicek en az 10 kisi cikar forumdanda 10 😃onu geçtim vergi memurlarida artik forumda konuları okuyor.
Aç kafan rahat olsun.
Vergi ver ne olacak fiyati da ona göre yazarsin.
Sirket masrafi pek birsey değil.
Aydan aya muhasebe ücreti vericeksin.
1 tanede flash bellek ayarlarsin kestiğin faturalari orda saklarsın.