Niye yapmadım diye pişman olacağına şimdi harekete geç.
Endişe herkeste olur. Girdiğim her işte çok düşünürüm yazar çizerim, her ihtimali hesap etmeye çalışırım; kazanacağına emin olduğu halde korkuyor insan normaldir.
Allaha şükür kendime güvenerek girdiğim her işte kazandım.
Benim de böyle olduğu bir dönem oldu. Biraz borç aldım aileden, giriştim ve şimdi çok şükür
Çevrendeki insanları görmezden gel, her şeyi derlerdi. Okula ayrı laf, niye işe girmiyorsunlara ayrı laf Şimdi çok şükür "parmakla gösteriliyorum" deyimini kullanabiliriz
Bir olmaz iki olmaz ama bir gün başaracağına inanarak hareket et her zaman. Başarılar dostum.