Yaşadığınız şey aslında içten içe, "el-alem ne der" korkusu.

Çevrenizin dediklerini değil, tutkularınızın peşinden gidin.

Steve Jobs'ın bir hikayesini anlatmak isterim.

CEO olması için Pepsi'nin CEO'su John Sculley'i Apple CEO'su olmaya ikna ederken; "Hayatının geri kalanını şekerli su satarak mı geçirmek istiyorsun ? Yoksa dünyayı değiştirmek için benimle çalışarak mı ?" diye soruyor.

Soruya bakar mısınız ? Hayatı sorgulatan sorularda bugün! Ömür boyu içinizi tırmalayacak cinsten. Ömür boyu içten içe sizi hasta edebilecek cinsten bir soru. Bunu buraya ben yazmasam da siz kendinize ömür boyu soracaksınız. Deneseydim neler değişecekti diye...

O yüzden size soruyorum, hayatınızın geri kalanını, insanların dedikleriyle, sabah 9-akşam 5 ilerisi görülebilen klasik bir iş modeliyle mi geçirmek istersiniz ? Yoksa içinizde ki tutku ve arzuların sonucu ortaya çıkarttığınız, günden güne geliştirip insanlığa faydalı olabilecek işlerin peşinden koşarak mı ?

Hayat sizin hayatınız, buraya kadar gelebilmenizin bir sebebi var diye düşünüyorum. Size açılan bu kapının içerisine girip, iyi de kötü de olsa denemeden bu yoldan çıkmamak gerekiyor diye düşünüyorum.

Başarılar ve "El-alem ne der diye değil de, ben ne derim diye" yaşanılan bir hayat dilerim.