Hocam ailenizde haklı sizde haklısınız. Ben kendimden örnek vereyim. Benim ailemde yeri geldi kendi şirketini kur dedi yeri geldi sigortalı işe gir dedi. Ben nasıl yol izledim? izliyorum? Açıklayayım hemen.
2-3 sene sonra başımıza ne geleceği belli değil o yüzden şu an sigortalı bir işe girdim çalışıyorum. Ailemi geçindiriyorum. Akşamları da iş kovalayıp freelancer olarak projeler geliştiriyorum. ( Web Site, Özel Proje) baktım ileride müşteri portföyüm genişlemiş artık sigortalı işten daha çok freelancer işlerden düzenli gelirim var neden sigortalı işte çalışayım ki ? Akşamları proje geliştirerek bu kadar kazanıyorsam sabah 8 akşam 5 kendi işimde çalışsam daha çok kazanırım? Bu iki yolu düşünmeniz lazım hocam. Yine karışmak gibi olmasın bir işe de girseniz kendi işinizi de kursanız ilk olarak ÇEVRE EDİNİN. İnsanlarla daha çok sohbet edin. Yaptığınız işleri çevrenizdeki insanlara anlatın. Baktınız 1-2 iş derken 10 iş olmuş. O zaman kendi kararlarınızı verirsiniz