• 20-06-2022, 13:34:23
    #1
    Bu mouse da kendi uygulaması üzerinden dpi ayarı yapmak mümkün değil mi ? 4 farklı dpi ayarı atamış mouse uygulamasında mouse için , 500 750 2250 2500 şeklinde ancak ben 800 dpi yapmak istediğimde bunu kaydetmiyor
  • 20-06-2022, 13:56:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evet seçim yapabiliyorsunuz hocam. DPI ayarlama ekranında istediğinizi seçtikten sonrası varsayılan ata olarak yapmanız lazım. Sorunsuz yapılıyor bende
  • 20-06-2022, 14:01:46
    #3
    paspessus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet seçim yapabiliyorsunuz hocam. DPI ayarlama ekranında istediğinizi seçtikten sonrası varsayılan ata olarak yapmanız lazım. Sorunsuz yapılıyor bende
    Hocam öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkürler bu mouse kullanan çok insan var denmesine rağmen kimseyi bulamıyordum kullanan ve youtube da mouse ile alakalı çekilen videolar da biraz eskiydi , bakın sizinde mesela en düşük dpi 500 bunu 800 yapmaya çalışın yapılmıyor
  • 20-06-2022, 14:04:05
    #4
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkürler bu mouse kullanan çok insan var denmesine rağmen kimseyi bulamıyordum kullanan ve youtube da mouse ile alakalı çekilen videolar da biraz eskiydi , bakın sizinde mesela en düşük dpi 500 bunu 800 yapmaya çalışın yapılmıyor
    Yapılıyor hocam?

    Ayar yaptığınız profilin seçili olduğundan emin misiniz?
  • 20-06-2022, 14:05:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkürler bu mouse kullanan çok insan var denmesine rağmen kimseyi bulamıyordum kullanan ve youtube da mouse ile alakalı çekilen videolar da biraz eskiydi , bakın sizinde mesela en düşük dpi 500 bunu 800 yapmaya çalışın yapılmıyor
    Rica ederim hocam ne demek. Evet şuanda denedim 500ü 800 değil de 750 ve 1000 olarak artıyor
  • 20-06-2022, 14:07:17
    #6
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılıyor hocam?

    Ayar yaptığınız profilin seçili olduğundan emin misiniz?
    nasıl yani hocam dıoğru profil derken her türlü denedim bu mouse da 800 dpi yapıılmıyor altta ki hocamın yorumuna göz gezdirin oda bu yönde
  • 20-06-2022, 14:09:40
    #7
    Bundan bahsetmiyor muyuz hocam?


  • 20-06-2022, 14:10:27
    #8
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan bahsetmiyor muyuz hocam?


    adam yapmış aman allahım hocam nasıl yaptığınızı anlatır mısınız sabah akşam duacınız olurum
  • 20-06-2022, 14:12:16
    #9
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam yapmış aman allahım hocam nasıl yaptığınızı anlatır mısınız sabah akşam duacınız olurum
    Hocam benimle kafa bulduğunuzu düşünüyorum cidden