Hocam öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkürler bu mouse kullanan çok insan var denmesine rağmen kimseyi bulamıyordum kullanan ve youtube da mouse ile alakalı çekilen videolar da biraz eskiydi , bakın sizinde mesela en düşük dpi 500 bunu 800 yapmaya çalışın yapılmıyor
Yapılıyor hocam?
Ayar yaptığınız profilin seçili olduğundan emin misiniz?