GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkürler bu mouse kullanan çok insan var denmesine rağmen kimseyi bulamıyordum kullanan ve youtube da mouse ile alakalı çekilen videolar da biraz eskiydi , bakın sizinde mesela en düşük dpi 500 bunu 800 yapmaya çalışın yapılmıyor
Yapılıyor hocam?

Ayar yaptığınız profilin seçili olduğundan emin misiniz?