KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılıyor hocam?

Ayar yaptığınız profilin seçili olduğundan emin misiniz?
nasıl yani hocam dıoğru profil derken her türlü denedim bu mouse da 800 dpi yapıılmıyor altta ki hocamın yorumuna göz gezdirin oda bu yönde