GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkürler bu mouse kullanan çok insan var denmesine rağmen kimseyi bulamıyordum kullanan ve youtube da mouse ile alakalı çekilen videolar da biraz eskiydi , bakın sizinde mesela en düşük dpi 500 bunu 800 yapmaya çalışın yapılmıyor
Rica ederim hocam ne demek. Evet şuanda denedim 500ü 800 değil de 750 ve 1000 olarak artıyor