Konu
Logitech G300 S mouse kullananlar içeri lütfen
20-06-2022, 13:34:23
#1
GreedMedya
Bu mouse da kendi uygulaması üzerinden dpi ayarı yapmak mümkün değil mi ? 4 farklı dpi ayarı atamış mouse uygulamasında mouse için , 500 750 2250 2500 şeklinde ancak ben 800 dpi yapmak istediğimde bunu kaydetmiyor