paspessus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet seçim yapabiliyorsunuz hocam. DPI ayarlama ekranında istediğinizi seçtikten sonrası varsayılan ata olarak yapmanız lazım. Sorunsuz yapılıyor bende
Hocam öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkürler bu mouse kullanan çok insan var denmesine rağmen kimseyi bulamıyordum kullanan ve youtube da mouse ile alakalı çekilen videolar da biraz eskiydi , bakın sizinde mesela en düşük dpi 500 bunu 800 yapmaya çalışın yapılmıyor