KOCABAL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Logitech G300 S mouse kullananlar içeri lütfen
9
●188
- 20-06-2022, 14:13:26Hocam sizinle neden kafa bulayım ciddiyim mesela bende aşağıda ki gelişmiş kısmı yok sadece üst kısım var orayı nasıl açıyoruz