Logitech G300 S mouse kullananlar içeri lütfen
9
●188
- 20-06-2022, 13:34:23Bu mouse da kendi uygulaması üzerinden dpi ayarı yapmak mümkün değil mi ? 4 farklı dpi ayarı atamış mouse uygulamasında mouse için , 500 750 2250 2500 şeklinde ancak ben 800 dpi yapmak istediğimde bunu kaydetmiyor
- 20-06-2022, 14:01:46Hocam öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkürler bu mouse kullanan çok insan var denmesine rağmen kimseyi bulamıyordum kullanan ve youtube da mouse ile alakalı çekilen videolar da biraz eskiydi , bakın sizinde mesela en düşük dpi 500 bunu 800 yapmaya çalışın yapılmıyorpaspessus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2022, 14:04:05Yapılıyor hocam?GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayar yaptığınız profilin seçili olduğundan emin misiniz? - 20-06-2022, 14:05:27Üyeliği durdurulduRica ederim hocam ne demek. Evet şuanda denedim 500ü 800 değil de 750 ve 1000 olarak artıyorGreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2022, 14:07:17nasıl yani hocam dıoğru profil derken her türlü denedim bu mouse da 800 dpi yapıılmıyor altta ki hocamın yorumuna göz gezdirin oda bu yöndeKOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2022, 14:10:27adam yapmış aman allahım hocam nasıl yaptığınızı anlatır mısınız sabah akşam duacınız olurumKOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2022, 14:12:16Hocam benimle kafa bulduğunuzu düşünüyorum ciddenGreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

