• 07-06-2022, 10:11:46
    #37
    Üyeliği durduruldu
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahahaha öneride bulunurum fabrikası kurulursa hocam
    Fabrika Türklerde kalırsa iyi yarın devredenler türk telekom gibi 😂
  • 07-06-2022, 10:12:13
    #38
    Üyeliği durduruldu
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fabrika Türklerde kalırsa iyi yarın devredenler türk telekom gibi 😂
    Ahahaha katarlı din kardeşlerimiz alır hemen sorun yok
  • 07-06-2022, 10:13:01
    #39
    Üyeliği durduruldu
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahaha katarlı din kardeşlerimiz alır hemen sorun yok
    Tabii ki Finansbank da onlarda Alanya'daki çoğu mal mülk de onlarda saolsunlar ülkemiz sayelerinde kalkınıyor satarak gecim sağlıyoruz 😂
  • 07-06-2022, 10:15:35
    #40
    Açılan konuyu hala dalgaya alanlar var ...

    Daha da birşey demiyorum..
  • 07-06-2022, 10:15:37
    #41
    Niyeyse bu konuda aklıma aşağıdaki resim geldi.
  • 07-06-2022, 10:17:58
    #42
    Üyeliği durduruldu
    gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılan konuyu hala dalgaya alanlar var ...

    Daha da birşey demiyorum..
    Hocam izahı yoksa mizahi olur yapicak bişey yok bugün 1.99 TL gene zam gelecekmiş 25 litrede 50 TL yapıyor izahı ne dolara zam enflasyon vs vs muhattap olucak insan yok herkes de normal mizahini yapıyor
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niyeyse bu konuda aklıma aşağıdaki resim geldi.
    Din kardeşlerimizin aldığı yerlerden görüntüler 😂
  • 07-06-2022, 12:36:41
    #43
    Müstehak kardeşim müstehak. Hiç acımayın, üzülmeyin. Her olayın bir faturası mevcut bu da siyasi tercihlerimizin faturası. Siyasi konuşmak yasak bu yüzden fazla söze gerek yok. Bunlar hepimizin faturası. Afiyet olsun.
  • 07-06-2022, 13:18:18
    #44
    Şuanda kullanmayacağım halde az 1600 TLye depoyu doldurup geldim arabayı part ettim duruyor
    Babamın aracı ile yola çıkacağız gelene kadar benzin 5 lira daha artar diye benzini önden koydum 300 TL cebimize kalsın
  • 07-06-2022, 21:57:19
    #45
    Hocam hiç işi bilmiyorsunuz hep 50₺ lik alacaksınız..