• 07-06-2022, 00:26:43
    #19
    bir tarafta doymak bilmeyen hükümet, diğer yanda umut vaadetmeyen muhalefet. sonumuz ne olacak acep
    gelecekle ilgili tek hedefim oy atıp ülkeden kaçmak, bende araba bile yok nasıl alacam hiç bilmiyorum. eskiden freelancer işlerden kazandığımla (3 yıl önce aylık 300-500 civarı) birkaç aylığımla rahatça elektirikli bisiklet alabilirdim. şimdi değil elektirikli bisiklet, şuanki düz dağ bisikletime dış lastik alamıyorum, 6 yıllık lastiği kullanıyorum.
  • 07-06-2022, 00:28:32
    #20
    Üyeliği durduruldu
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir tarafta doymak bilmeyen hükümet, diğer yanda umut vaadetmeyen muhalefet. sonumuz ne olacak acep
    gelecekle ilgili tek hedefim oy atıp ülkeden kaçmak, bende araba bile yok nasıl alacam hiç bilmiyorum. eskiden freelancer işlerden kazandığımla (3 yıl önce aylık 300-500 civarı) birkaç aylığımla rahatça elektirikli bisiklet alabilirdim. şimdi değil elektirikli bisiklet, şuanki düz dağ bisikletime dış lastik alamıyorum, 6 yıllık lastiği kullanıyorum.
    Yüzde 3 enflasyon cidden yüzde 300 felan sanırım geçen yıla göre benzin yüzde 400 artmış nerdeyse böyle bişey göremedim ben bu yaşıma kadar yaşadığıma şükretmek lazım ileriki nesil ne olur bilemiyorum biz geleceği göremezken onlar nasıl geleceğe umutla baksınlar aklım almiyor
  • 07-06-2022, 00:40:53
    #21
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olan toplumdaki belirli bir kisma olmuyor durumdan herkes etkileniyor ben iş gereği pek etkilenmesem de bu fiyatlar cidden normale alisilmaya getiriliyor ama normallestirilemez o tarz bir fiyat anlayışı yok ne yazık ki bugün buna zam yarın şuna zam millette bir telaş bugün alalım diye kuyruğa giriyor yarın gene zam geliyor 5 krus için dahi bu millet birbirine düştü bu geçim davası yüzünden daha ne denebilir ki
  • 07-06-2022, 00:51:49
    #22
    Yorumları okuyorum da dış güçler yapıyor bunları bu bir ekonomik savaş diyen çıkmamış henüz hayret =) .
  • 07-06-2022, 01:00:24
    #23
    Dolar artar. Benzine Zam gelir. Her şeyin fiyatı artar.

    Dış Güçler : Valla biz bir şey yapmadık
    Cumhurbaşkanımız : Hep fırsatçıların suçu bunlar !
    Ak Parti Taraftarları : Kesin bu akaryakıt firmaları fetöcü
    Akaryakıt Firmaları :
  • 07-06-2022, 01:00:35
    #24
    arabaları seven birisi degilim,mecbur kalmazsamda binmem.sevdigim,binerim diyebilecegim 1-2 araç var sadece.bi ara bunlardan birisi olan hilux lardan almayı düşünmüştüm,araç fiyatları bu halde degildi tabi o zamanlar araştırınca ögrendim ki kullananların en çok şikayet ettigi şey,çok yakması.o zaman bu araçtan alsaydım,muhtemelen kısa bi süre sonra kapının önünde çürümeye terk edecektim...az yakıyor denen araç sahipleri dahi uzun zamandır büyük isyanda,çok yakanları düşünemiyorum dahi.bu aracı almadım diye seviniyorum resmen bu zamları görünce
  • 07-06-2022, 01:02:32
    #25
    Üyeliği durduruldu
    AntalyaAds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumları okuyorum da dış güçler yapıyor bunları bu bir ekonomik savaş diyen çıkmamış henüz hayret =) .
    Yani bende pek anlayamadım 😂
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar artar. Benzine Zam gelir. Her şeyin fiyatı artar.

    Dış Güçler : Valla biz bir şey yapmadık
    Cumhurbaşkanımız : Hep fırsatçıların suçu bunlar !
    Ak Parti Taraftarları : Kesin bu akaryakıt firmaları fetöcü
    Akaryakıt Firmaları :
    Çok haklı bir cevap olmuş
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabaları seven birisi degilim,mecbur kalmazsamda binmem.sevdigim,binerim diyebilecegim 1-2 araç var sadece.bi ara bunlardan birisi olan hilux lardan almayı düşünmüştüm,araç fiyatları bu halde degildi tabi o zamanlar araştırınca ögrendim ki kullananların en çok şikayet ettigi şey,çok yakması.o zaman bu araçtan alsaydım,muhtemelen kısa bi süre sonra kapının önünde çürümeye terk edecektim...az yakıyor denen araç sahipleri dahi uzun zamandır büyük isyanda,çok yakanları düşünemiyorum dahi.bu aracı almadım diye seviniyorum resmen bu zamları görünce
    İyi ki almamissiniz alsaydiniz benzine para yetmiyor yani asgari ücretle çalışan birisi olsaydım her ay 4500 TL sadece benzinden açığım olucakti yemek vs daha hiç hesaplamiyorum ki evlilik dahi olmaksızın bu hesaplar
  • 07-06-2022, 01:05:45
    #26
    Merhaba hocam benzin fiyatları ile ilgi şöyle bir Bilgi vereyim. Geçen seneye göre petrol fiyatları tüm dünyada iki katına çıktı bizde haliyle petrolü dolarla aldığımız için. Zaten dolar da iki katına çıktı. Yani geçen seneye göre benzini 3 katı fazla ödeyerek alıyoruz yani geçen seneye kıyasla değişen vergi vs pek yok
  • 07-06-2022, 01:22:14
    #27
    Allah yardımcımız olsun