
gelecekle ilgili tek hedefim oy atıp ülkeden kaçmak, bende araba bile yok nasıl alacam hiç bilmiyorum. eskiden freelancer işlerden kazandığımla (3 yıl önce aylık 300-500 civarı) birkaç aylığımla rahatça elektirikli bisiklet alabilirdim. şimdi değil elektirikli bisiklet, şuanki düz dağ bisikletime dış lastik alamıyorum, 6 yıllık lastiği kullanıyorum.


araştırınca ögrendim ki kullananların en çok şikayet ettigi şey,çok yakması.o zaman bu araçtan alsaydım,muhtemelen kısa bi süre sonra kapının önünde çürümeye terk edecektim...az yakıyor denen araç sahipleri dahi uzun zamandır büyük isyanda,çok yakanları düşünemiyorum dahi.bu aracı almadım diye seviniyorum resmen bu zamları görünce