bir tarafta doymak bilmeyen hükümet, diğer yanda umut vaadetmeyen muhalefet. sonumuz ne olacak acep
gelecekle ilgili tek hedefim oy atıp ülkeden kaçmak, bende araba bile yok nasıl alacam hiç bilmiyorum. eskiden freelancer işlerden kazandığımla (3 yıl önce aylık 300-500 civarı) birkaç aylığımla rahatça elektirikli bisiklet alabilirdim. şimdi değil elektirikli bisiklet, şuanki düz dağ bisikletime dış lastik alamıyorum, 6 yıllık lastiği kullanıyorum.