arabaları seven birisi degilim,mecbur kalmazsamda binmem.sevdigim,binerim diyebilecegim 1-2 araç var sadece.bi ara bunlardan birisi olan hilux lardan almayı düşünmüştüm,araç fiyatları bu halde degildi tabi o zamanlar

araştırınca ögrendim ki kullananların en çok şikayet ettigi şey,çok yakması.o zaman bu araçtan alsaydım,muhtemelen kısa bi süre sonra kapının önünde çürümeye terk edecektim...az yakıyor denen araç sahipleri dahi uzun zamandır büyük isyanda,çok yakanları düşünemiyorum dahi.bu aracı almadım diye seviniyorum resmen bu zamları görünce