Yorumları okuyorum da dış güçler yapıyor bunları bu bir ekonomik savaş diyen çıkmamış henüz hayret =) .
Yani bende pek anlayamadım 😂
Dolar artar. Benzine Zam gelir. Her şeyin fiyatı artar.
Dış Güçler : Valla biz bir şey yapmadık
Cumhurbaşkanımız : Hep fırsatçıların suçu bunlar !
Ak Parti Taraftarları : Kesin bu akaryakıt firmaları fetöcü
Akaryakıt Firmaları :
Çok haklı bir cevap olmuş
arabaları seven birisi degilim,mecbur kalmazsamda binmem.sevdigim,binerim diyebilecegim 1-2 araç var sadece.bi ara bunlardan birisi olan hilux lardan almayı düşünmüştüm,araç fiyatları bu halde degildi tabi o zamanlar

araştırınca ögrendim ki kullananların en çok şikayet ettigi şey,çok yakması.o zaman bu araçtan alsaydım,muhtemelen kısa bi süre sonra kapının önünde çürümeye terk edecektim...az yakıyor denen araç sahipleri dahi uzun zamandır büyük isyanda,çok yakanları düşünemiyorum dahi.bu aracı almadım diye seviniyorum resmen bu zamları görünce
İyi ki almamissiniz alsaydiniz benzine para yetmiyor yani asgari ücretle çalışan birisi olsaydım her ay 4500 TL sadece benzinden açığım olucakti yemek vs daha hiç hesaplamiyorum ki evlilik dahi olmaksızın bu hesaplar