Olan toplumdaki belirli bir kisma olmuyor durumdan herkes etkileniyor ben iş gereği pek etkilenmesem de bu fiyatlar cidden normale alisilmaya getiriliyor ama normallestirilemez o tarz bir fiyat anlayışı yok ne yazık ki bugün buna zam yarın şuna zam millette bir telaş bugün alalım diye kuyruğa giriyor yarın gene zam geliyor 5 krus için dahi bu millet birbirine düştü bu geçim davası yüzünden daha ne denebilir ki