• 07-06-2022, 02:32:07
    #28
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi yerde patlayacak illaki ....
    Sanmam. Sittin sene patlamayacak. Vergi Yüzde 900 olsa, Enflasyon Yüzde 500 olsa yine kimse sesini çıkartmaz
  • 07-06-2022, 02:33:26
    #29
    Üyeliği durduruldu
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanmam. Sittin sene patlamayacak. Vergi Yüzde 900 olsa, Enflasyon Yüzde 500 olsa yine kimse sesini çıkartmaz
    Ot yemek bazı insanları tekrardan ot yemeye sürüklediği için tere yiyorsa tekrar tere yiyor ama az yiyor yinede yiyor o yüzden susuyor alışılagelmiş bir süreç dediğiniz gibi vazgeçirmek zor olur
  • 07-06-2022, 09:09:56
    #30
    hocam bmwye tüp takma vaktiniz gelmiş. malesef aslan besleyen yemini esirgemez ama biz yemden çok tarla alıyoruz gibi. Allah herkesin yardımcısı olsun.
  • 07-06-2022, 09:10:53
    #31
    Kurumsal Üye
    Batiyormuuyuz değil battik zaten hocam sağolsunlar. Kendileri zevk içinde olan yine garibana oluyor.
  • 07-06-2022, 10:02:28
    #32
    Üyeliği durduruldu
    satın bmw yi togg alın benzin yakmıyor hocam yerli milli araç !!!
  • 07-06-2022, 10:06:13
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bmwye tüp takma vaktiniz gelmiş. malesef aslan besleyen yemini esirgemez ama biz yemden çok tarla alıyoruz gibi. Allah herkesin yardımcısı olsun.
    İnşallah yardimcisi olucak da bu hale dusmemizin tek sebebi insanlar millet yani kendi ettiğimizi kendimiz çekiyoruz kurunun yanında yaş da yanıyor tek sorun bu
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batiyormuuyuz değil battik zaten hocam sağolsunlar. Kendileri zevk içinde olan yine garibana oluyor.
    Dolar 20 yi geçerse artık durur mu bilemiyorum ama umarım sandığımız korktuğumuz şeyler başımıza gelmez
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satın bmw yi togg alın benzin yakmıyor hocam yerli milli araç !!!
    Ben togg geçersem bu sefer elektriğe yüzde 150 zam gelir 😂
  • 07-06-2022, 10:08:08
    #34
    Üyeliği durduruldu
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah yardimcisi olucak da bu hale dusmemizin tek sebebi insanlar millet yani kendi ettiğimizi kendimiz çekiyoruz kurunun yanında yaş da yanıyor tek sorun bu

    Dolar 20 yi geçerse artık durur mu bilemiyorum ama umarım sandığımız korktuğumuz şeyler başımıza gelmez

    Ben togg geçersem bu sefer elektriğe yüzde 150 zam gelir 😂
    Ezanlar susmaz bayrak inmez elektrik bitmez togg bozulmaz hocam
  • 07-06-2022, 10:10:26
    #35
    Üyeliği durduruldu
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ezanlar susmaz bayrak inmez elektrik bitmez togg bozulmaz hocam
    Toggun reklamı bu olsa zaten direk hazır ve nazır yüzde 20 lik kitle alır 😂
  • 07-06-2022, 10:11:00
    #36
    Üyeliği durduruldu
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toggun reklamı bu olsa zaten direk hazır ve nazır yüzde 20 lik kitle alır 😂
    ahahahaha öneride bulunurum fabrikası kurulursa hocam