A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanmam. Sittin sene patlamayacak. Vergi Yüzde 900 olsa, Enflasyon Yüzde 500 olsa yine kimse sesini çıkartmaz
Ot yemek bazı insanları tekrardan ot yemeye sürüklediği için tere yiyorsa tekrar tere yiyor ama az yiyor yinede yiyor o yüzden susuyor alışılagelmiş bir süreç dediğiniz gibi vazgeçirmek zor olur