İnşallah yardimcisi olucak da bu hale dusmemizin tek sebebi insanlar millet yani kendi ettiğimizi kendimiz çekiyoruz kurunun yanında yaş da yanıyor tek sorun bu
Dolar 20 yi geçerse artık durur mu bilemiyorum ama umarım sandığımız korktuğumuz şeyler başımıza gelmez
Ben togg geçersem bu sefer elektriğe yüzde 150 zam gelir 😂
Ezanlar susmaz bayrak inmez elektrik bitmez togg bozulmaz hocam