pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi yerde patlayacak illaki ....
Sanmam. Sittin sene patlamayacak. Vergi Yüzde 900 olsa, Enflasyon Yüzde 500 olsa yine kimse sesini çıkartmaz