Konu
Batıyor muyuz ? Sanırım evet
07-06-2022, 02:32:07
#28
A.AY
pastelboya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bi yerde patlayacak illaki ....
Sanmam. Sittin sene patlamayacak. Vergi Yüzde 900 olsa, Enflasyon Yüzde 500 olsa yine kimse sesini çıkartmaz