Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bmwye tüp takma vaktiniz gelmiş. malesef aslan besleyen yemini esirgemez ama biz yemden çok tarla alıyoruz gibi. Allah herkesin yardımcısı olsun.
İnşallah yardimcisi olucak da bu hale dusmemizin tek sebebi insanlar millet yani kendi ettiğimizi kendimiz çekiyoruz kurunun yanında yaş da yanıyor tek sorun bu
OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batiyormuuyuz değil battik zaten hocam sağolsunlar. Kendileri zevk içinde olan yine garibana oluyor.
Dolar 20 yi geçerse artık durur mu bilemiyorum ama umarım sandığımız korktuğumuz şeyler başımıza gelmez
ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satın bmw yi togg alın benzin yakmıyor hocam yerli milli araç !!!
Ben togg geçersem bu sefer elektriğe yüzde 150 zam gelir 😂