Şuanda kullanmayacağım halde az 1600 TLye depoyu doldurup geldim arabayı part ettim duruyor
Babamın aracı ile yola çıkacağız gelene kadar benzin 5 lira daha artar diye benzini önden koydum 300 TL cebimize kalsın