Konu
Batıyor muyuz ? Sanırım evet
07-06-2022, 10:12:13
#38
ArdaEgridere
Üyeliği durduruldu
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fabrika Türklerde kalırsa iyi yarın devredenler türk telekom gibi 😂
Ahahaha katarlı din kardeşlerimiz alır hemen sorun yok