Konu
Batıyor muyuz ? Sanırım evet
07-06-2022, 10:11:46
#37
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
ArdaEgridere adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ahahahaha öneride bulunurum fabrikası kurulursa hocam
Fabrika Türklerde kalırsa iyi yarın devredenler türk telekom gibi 😂