Açılan konuyu hala dalgaya alanlar var ...
Daha da birşey demiyorum..
Hocam izahı yoksa mizahi olur yapicak bişey yok bugün 1.99 TL gene zam gelecekmiş 25 litrede 50 TL yapıyor izahı ne dolara zam enflasyon vs vs muhattap olucak insan yok herkes de normal mizahini yapıyor
Niyeyse bu konuda aklıma aşağıdaki resim geldi.
Din kardeşlerimizin aldığı yerlerden görüntüler 😂