Merhaba,
7 senelik sürede hazırlık dahil mi yoksa değil mi? Yani Hazırlık okuduktan sonra 6 senede bitiremezsek kayıt bitiyor mu? Hazırlık bu 7 yıla dahil mi bilen var mı?
Üniversite Uzaması Hk.
9
●114
- 08-03-2022, 14:01:48anladım hocam tamamdır çok teşekkür ederimchasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2022, 14:03:58Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rica ederim + olarak7.yıl sonunda 6 dersin altında dersin kaldığında 3 dönem uzatma hakkın oluyor. Daha sonra üniversiteye göre azamli yıl sınavları vs vs oluyor sınırsız dersin sınavına girebiliyorsun tek ders sınavları gibi. - 08-03-2022, 14:04:57Seopeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülechasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oo anladım hocam son sene mesela 4 dersim kaldı diyelim 7 yıl olsa bile onları verene kadar 3 dönem uzatabiliyorum
- 08-03-2022, 14:05:09Hazırlık sınıfında geçirilen süreler azami öğrenim süresinden sayılmaz. Azami süre içinde kayıt yenilemeyenler (ücret ödemeyen ve/veya ders kaydı yapmayan) öğrencilik haklarından yararlanamazlar ve azami öğrenim süresinden kullanmış sayılırlar.
Üniden üniye değişebilir kendi üniversitenizin yönetmeliğine bakın hocam - 08-03-2022, 14:08:54evet fakat yönetmelikler önemli tabi danışman hocana bi sor fakat dediğim gibidir çoğu üniversitede bu şekilde. 7. yıl sonunda 4 dersin kaldı diyelim 4 dersin azami süre sınavlarına girersin 1 sefer bazı üniler sözde 2 hak veriyormuş genelde hocalar o kadar dersin kaldığı için geçiriyor birşeyler yaparsan sınavda. tahminim 3 dönem okumana gerek kalmaz azami yıl sonu sınavlarına girince. Bölümde ki çocuk 31 dersi verdi azami sınavlarda makine mühendisliği bölümü hemde.Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2022, 14:17:09