anladım hocam tamamdır çok teşekkür ederim
rica ederim + olarak
7.yıl sonunda 6 dersin altında dersin kaldığında 3 dönem uzatma hakkın oluyor. Daha sonra üniversiteye göre azamli yıl sınavları vs vs oluyor sınırsız dersin sınavına girebiliyorsun tek ders sınavları gibi.