2010 kayıtlıyım. Hala bitirmedim. Kaydım görünüyor. Bende bir gariplik var sanıyorum
rica ederim + olarak7.yıl sonunda 6 dersin altında dersin kaldığında 3 dönem uzatma hakkın oluyor. Daha sonra üniversiteye göre azamli yıl sınavları vs vs oluyor sınırsız dersin sınavına girebiliyorsun tek ders sınavları gibi.
oo anladım hocam son sene mesela 4 dersim kaldı diyelim 7 yıl olsa bile onları verene kadar 3 dönem uzatabiliyorum