evet fakat yönetmelikler önemli tabi danışman hocana bi sor fakat dediğim gibidir çoğu üniversitede bu şekilde. 7. yıl sonunda 4 dersin kaldı diyelim 4 dersin azami süre sınavlarına girersin 1 sefer bazı üniler sözde 2 hak veriyormuş genelde hocalar o kadar dersin kaldığı için geçiriyor birşeyler yaparsan sınavda. tahminim 3 dönem okumana gerek kalmaz azami yıl sonu sınavlarına girince. Bölümde ki çocuk 31 dersi verdi azami sınavlarda makine mühendisliği bölümü hemde.