Merhaba,


7 senelik sürede hazırlık dahil mi yoksa değil mi? Yani Hazırlık okuduktan sonra 6 senede bitiremezsek kayıt bitiyor mu? Hazırlık bu 7 yıla dahil mi bilen var mı?