Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazırlık sınıfında geçirilen süreler azami öğrenim süresinden sayılmaz. Azami süre içinde kayıt yenilemeyenler (ücret ödemeyen ve/veya ders kaydı yapmayan) öğrencilik haklarından yararlanamazlar ve azami öğrenim süresinden kullanmış sayılırlar.

Üniden üniye değişebilir kendi üniversitenizin yönetmeliğine bakın hocam
teşekkür ederim hocam çok sağ olun