Hazırlık sınıfında geçirilen süreler azami öğrenim süresinden sayılmaz. Azami süre içinde kayıt yenilemeyenler (ücret ödemeyen ve/veya ders kaydı yapmayan) öğrencilik haklarından yararlanamazlar ve azami öğrenim süresinden kullanmış sayılırlar.
Üniden üniye değişebilir kendi üniversitenizin yönetmeliğine bakın hocam