GreedMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
açık öğretime geçmeli miyim?
20
●212
- 27-12-2021, 22:28:28konuyu ilk açtığında "ben hesabın diğer kullanıcısıyım" yazıyordu. buna istinaden yazdım moderatör arkadaşlar görür zaten değişiklikleri.
- 27-12-2021, 22:32:39benimde düşündüğüm bir olay bu dershaneye gidiyorum okulu açığa geçirip evde ders çalışıp (çok çalışamıyorum ama) dershaneye gidip denemelere falan mı katılsam acaba merak ettiğim bir konu var şuanda imam hatip lisesi okuyorum ve açıktan mezun olunca açıktan mı mezun olmuş olucam yoksa imam hatip mezunumu sayılacağım
- 27-12-2021, 22:34:14Açık lise mezunu olacaksınız. Şöyle güzel bir yanı var, lise ortalamanız büyük ölçüde artıyor, yanlışım olabilir açığa geçince puanlama sıfırdan yapılıyor.Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2021, 22:47:214 yıl okudum yarım dönem daha devam ederim sanırım ortalamam benim için yüksekefekaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okulda ki vakit dershanede falan ders çalışarak geçirsem daha iyi olur gibi gelmişti teşekkür ediyorum
- 27-12-2021, 23:03:53Lise de öğretmenim. Bizden acigs gecenler bin pişman. Okulda lise son da mezun olmak kolay. Puan fazla verebiliyoruz. Ama acikta binsinava gireceksin ve kac alirsan o. Muhattap olacagin ogretmen yok. Kaldi ki lise son lara devamsizlik izni veriliyor genelde son 1-2 ay. Aciktan geri orgun e donen ogrencilerimiz oldu. Sinavlar zor geliyor.
- 28-12-2021, 18:52:08Wpden yazabilirsin sorun varsatiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2021, 18:54:52Hangi yılın sınavları zormuş hocam? 2 yıldır online oluyor zaten bedava mezun olduk nerdeyse. Sınavlar online olmasa bile test olarak soruyolar ve 9 soru yapınca geçiyorsunuz geçmiş dönem sorularına baktığımda hiç çalışmadan 8 9 soru yapmıştım zaten katılmıyorum dediğinizeerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okulda ki vakit dershanede falan ders çalışarak geçirsem daha iyi olur gibi gelmişti teşekkür ediyorum