• 27-12-2021, 22:28:28
    #10
    🏆 SMM-PANEL.NET
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yorumu anlayan var mı ?
    konuyu ilk açtığında "ben hesabın diğer kullanıcısıyım" yazıyordu. buna istinaden yazdım moderatör arkadaşlar görür zaten değişiklikleri.
  • 27-12-2021, 22:32:39
    #11
    benimde düşündüğüm bir olay bu dershaneye gidiyorum okulu açığa geçirip evde ders çalışıp (çok çalışamıyorum ama) dershaneye gidip denemelere falan mı katılsam acaba merak ettiğim bir konu var şuanda imam hatip lisesi okuyorum ve açıktan mezun olunca açıktan mı mezun olmuş olucam yoksa imam hatip mezunumu sayılacağım
  • 27-12-2021, 22:34:14
    #12
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde düşündüğüm bir olay bu dershaneye gidiyorum okulu açığa geçirip evde ders çalışıp (çok çalışamıyorum ama) dershaneye gidip denemelere falan mı katılsam acaba merak ettiğim bir konu var şuanda imam hatip lisesi okuyorum ve açıktan mezun olunca açıktan mı mezun olmuş olucam yoksa imam hatip mezunumu sayılacağım
    Açık lise mezunu olacaksınız. Şöyle güzel bir yanı var, lise ortalamanız büyük ölçüde artıyor, yanlışım olabilir açığa geçince puanlama sıfırdan yapılıyor.
  • 27-12-2021, 22:47:21
    #13
    efekaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık lise mezunu olacaksınız. Şöyle güzel bir yanı var, lise ortalamanız büyük ölçüde artıyor, yanlışım olabilir açığa geçince puanlama sıfırdan yapılıyor.
    4 yıl okudum yarım dönem daha devam ederim sanırım ortalamam benim için yüksek okulda ki vakit dershanede falan ders çalışarak geçirsem daha iyi olur gibi gelmişti teşekkür ediyorum
  • 27-12-2021, 22:50:20
    #14
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 yıl okudum yarım dönem daha devam ederim sanırım ortalamam benim için yüksek okulda ki vakit dershanede falan ders çalışarak geçirsem daha iyi olur gibi gelmişti teşekkür ediyorum
    Rica ederim
  • 27-12-2021, 23:03:53
    #15
    Lise de öğretmenim. Bizden acigs gecenler bin pişman. Okulda lise son da mezun olmak kolay. Puan fazla verebiliyoruz. Ama acikta binsinava gireceksin ve kac alirsan o. Muhattap olacagin ogretmen yok. Kaldi ki lise son lara devamsizlik izni veriliyor genelde son 1-2 ay. Aciktan geri orgun e donen ogrencilerimiz oldu. Sinavlar zor geliyor.
  • 28-12-2021, 00:24:43
    #16
    Hocam bizim okulda hocalar çok sıkıyor,problem yaratıyorlar.
    Keşke sizin okul gibi olsa...
  • 28-12-2021, 18:52:08
    #17
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de merak ediyorum, geçen varsa ulaşsın lütfen.
    Wpden yazabilirsin sorun varsa
  • 28-12-2021, 18:54:52
    #18
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise de öğretmenim. Bizden acigs gecenler bin pişman. Okulda lise son da mezun olmak kolay. Puan fazla verebiliyoruz. Ama acikta binsinava gireceksin ve kac alirsan o. Muhattap olacagin ogretmen yok. Kaldi ki lise son lara devamsizlik izni veriliyor genelde son 1-2 ay. Aciktan geri orgun e donen ogrencilerimiz oldu. Sinavlar zor geliyor.
    Hangi yılın sınavları zormuş hocam? 2 yıldır online oluyor zaten bedava mezun olduk nerdeyse. Sınavlar online olmasa bile test olarak soruyolar ve 9 soru yapınca geçiyorsunuz geçmiş dönem sorularına baktığımda hiç çalışmadan 8 9 soru yapmıştım zaten katılmıyorum dediğinize