Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 yıl okudum yarım dönem daha devam ederim sanırım ortalamam benim için yüksek okulda ki vakit dershanede falan ders çalışarak geçirsem daha iyi olur gibi gelmişti teşekkür ediyorum
Rica ederim