Konu
açık öğretime geçmeli miyim?
27-12-2021, 22:50:20
#14
efekaan
Selim32 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 yıl okudum yarım dönem daha devam ederim sanırım ortalamam benim için yüksek
okulda ki vakit dershanede falan ders çalışarak geçirsem daha iyi olur gibi gelmişti teşekkür ediyorum
Rica ederim