Açık lise mezunu olacaksınız. Şöyle güzel bir yanı var, lise ortalamanız büyük ölçüde artıyor, yanlışım olabilir açığa geçince puanlama sıfırdan yapılıyor.
4 yıl okudum yarım dönem daha devam ederim sanırım ortalamam benim için yüksek

okulda ki vakit dershanede falan ders çalışarak geçirsem daha iyi olur gibi gelmişti teşekkür ediyorum