erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lise de öğretmenim. Bizden acigs gecenler bin pişman. Okulda lise son da mezun olmak kolay. Puan fazla verebiliyoruz. Ama acikta binsinava gireceksin ve kac alirsan o. Muhattap olacagin ogretmen yok. Kaldi ki lise son lara devamsizlik izni veriliyor genelde son 1-2 ay. Aciktan geri orgun e donen ogrencilerimiz oldu. Sinavlar zor geliyor.
Hangi yılın sınavları zormuş hocam? 2 yıldır online oluyor zaten bedava mezun olduk nerdeyse. Sınavlar online olmasa bile test olarak soruyolar ve 9 soru yapınca geçiyorsunuz geçmiş dönem sorularına baktığımda hiç çalışmadan 8 9 soru yapmıştım zaten katılmıyorum dediğinize