Lise de öğretmenim. Bizden acigs gecenler bin pişman. Okulda lise son da mezun olmak kolay. Puan fazla verebiliyoruz. Ama acikta binsinava gireceksin ve kac alirsan o. Muhattap olacagin ogretmen yok. Kaldi ki lise son lara devamsizlik izni veriliyor genelde son 1-2 ay. Aciktan geri orgun e donen ogrencilerimiz oldu. Sinavlar zor geliyor.