• 27-12-2021, 22:16:45
    #1
    merhaba.
    üni sınavına hazırlanıyorum.
    meslek lisesinde okuyorum
    sizce açığa geçmeli miyim?
    geçenler var mı?
  • 27-12-2021, 22:17:14
    #2
    🏆 SMM-PANEL.NET
    bir hesabı iki kişi kullanamaz bilginiz olsun ban is coming...
  • 27-12-2021, 22:18:25
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kesinlikle geçmelisin
  • 27-12-2021, 22:20:22
    #4
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba.
    üni sınavına hazırlanıyorum.
    meslek lisesinde okuyorum
    sizce açığa geçmeli miyim?
    geçenler var mı?
    Geç Hocam Okula Gidiyoruzda Ne Öğreniyoruz

    4 Ocakta Açık Lise Kayıtları Başlıyor Ben Kaydolacağım
  • 27-12-2021, 22:20:47
    #5
    Ben de merak ediyorum, geçen varsa ulaşsın lütfen.
  • 27-12-2021, 22:21:11
    #6
    İstediğiniz bölümün lisesinde okuyorsanız ek puan geliyor, ama bu ek puanı almayıp daha çok zamanla daha çok çalışabilirsiniz. Hedeflediğiniz bölümü, kaçıncı sınıfta olduğunuzu, meslek lisesi bölümünüzü yazarsanız daha iyi cevaplar gelebilir.
  • 27-12-2021, 22:23:01
    #7
    efekaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğiniz bölümün lisesinde okuyorsanız ek puan geliyor, ama bu ek puanı almayıp daha çok zamanla daha çok çalışabilirsiniz. Hedeflediğiniz bölümü, kaçıncı sınıfta olduğunuzu, meslek lisesi bölümünüzü yazarsanız daha iyi cevaplar gelebilir.
    hedefim hukuk
    haftada 3 gün stajım var
    meslek lisesinde bölümüm makine ve meslekle hiç alakam yok
    açıkcası yok yazılmamak için gidiyorum boş
    neden oraya gittin demeyin,uzun hikaye
    sadece şunu diyeyim
    istedikleriniz doğrultusunda okuyun hocam
  • 27-12-2021, 22:26:59
    #8
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir hesabı iki kişi kullanamaz bilginiz olsun ban is coming...
    bu yorumu anlayan var mı ?
  • 27-12-2021, 22:28:27
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hedefim hukuk
    haftada 3 gün stajım var
    meslek lisesinde bölümüm makine ve meslekle hiç alakam yok
    açıkcası yok yazılmamak için gidiyorum boş
    neden oraya gittin demeyin,uzun hikaye
    sadece şunu diyeyim
    istedikleriniz doğrultusunda okuyun hocam
    1. Hedefinizden bambaşka bir bölümde boş vakit harcıyorsunuz,
    2. Staj çok vaktinizi yiyor boşu boşuna.
    3. Yok yazılmamak için gidiyorsanız açığa geçmek en mantıklısı, sonuçta mat, fizik gibi konuları çok az görüyorsunuz ve gördüğünüz dersleri de umursamıyorsunuz sanırsam.

    Açığa geçmeniz en mantıklısı.

    Kaçıncı sınıfsınız