Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hedefim hukuk
haftada 3 gün stajım var
meslek lisesinde bölümüm makine ve meslekle hiç alakam yok
açıkcası yok yazılmamak için gidiyorum boş
neden oraya gittin demeyin,uzun hikaye
sadece şunu diyeyim
istedikleriniz doğrultusunda okuyun hocam
1. Hedefinizden bambaşka bir bölümde boş vakit harcıyorsunuz,
2. Staj çok vaktinizi yiyor boşu boşuna.
3. Yok yazılmamak için gidiyorsanız açığa geçmek en mantıklısı, sonuçta mat, fizik gibi konuları çok az görüyorsunuz ve gördüğünüz dersleri de umursamıyorsunuz sanırsam.

Açığa geçmeniz en mantıklısı.

Kaçıncı sınıfsınız