efekaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğiniz bölümün lisesinde okuyorsanız ek puan geliyor, ama bu ek puanı almayıp daha çok zamanla daha çok çalışabilirsiniz. Hedeflediğiniz bölümü, kaçıncı sınıfta olduğunuzu, meslek lisesi bölümünüzü yazarsanız daha iyi cevaplar gelebilir.
hedefim hukuk
haftada 3 gün stajım var
meslek lisesinde bölümüm makine ve meslekle hiç alakam yok
açıkcası yok yazılmamak için gidiyorum boş
neden oraya gittin demeyin,uzun hikaye
sadece şunu diyeyim
istedikleriniz doğrultusunda okuyun hocam