Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde düşündüğüm bir olay bu dershaneye gidiyorum okulu açığa geçirip evde ders çalışıp (çok çalışamıyorum ama) dershaneye gidip denemelere falan mı katılsam acaba merak ettiğim bir konu var şuanda imam hatip lisesi okuyorum ve açıktan mezun olunca açıktan mı mezun olmuş olucam yoksa imam hatip mezunumu sayılacağım
Açık lise mezunu olacaksınız. Şöyle güzel bir yanı var, lise ortalamanız büyük ölçüde artıyor, yanlışım olabilir açığa geçince puanlama sıfırdan yapılıyor.