• 18-12-2021, 17:22:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bundan 1 ay önce bir şirkete başvuru için gitmiştim. Bütün her şeyi karsiladigim halde yaşın çok genç denilerek ise alınmadım. Bende sinirle google maps e bir kaç yorum yazdım, benim gibi yazan 20-30 kişi varmış o ara gördüm. Hepsi olumsuz yorumdu. Bugun şirket sahibi mail atmış ve kariyer.net üzerinden sadece işverenler kısmından aynı şekilde bizlere yorum yapabiliyorlarmış. Sizce böyle bir şey mümkün mü?
  • 18-12-2021, 17:32:17
    #2
    Platin üye
    Mümkün ki size dönüş sağlamış hocam. Silmeyin yorumlarıda.
    Gidin hatta mahkemeye verin, istediğiniz kişiye istediğiniz yorumu yapabilirsiniz.
    Her hangi bir sorunu varsa o sizi mahkemeye versin. İyi yapmışsınız.
    Olumlu olumsuz dönüş sağlamazlar ama olumsuz bir yorumda hemen yazarlar.
  • 18-12-2021, 17:36:47
    #3
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümkün ki size dönüş sağlamış hocam. Silmeyin yorumlarıda.
    Gidin hatta mahkemeye verin, istediğiniz kişiye istediğiniz yorumu yapabilirsiniz.
    Her hangi bir sorunu varsa o sizi mahkemeye versin. İyi yapmışsınız.
    Olumlu olumsuz dönüş sağlamazlar ama olumsuz bir yorumda hemen yazarlar.
    Hocam resmen her gelen kişiyle dalga geçiyorlar. Benim yorumum bir hiç yani yazanlar arasında, bir kaç kariyer işveren bölümünü kullanan arkadaşlardan teyit alsam çok iyi olur aslında
  • 18-12-2021, 17:39:16
    #4
    Platin üye
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam resmen her gelen kişiyle dalga geçiyorlar. Benim yorumum bir hiç yani yazanlar arasında, bir kaç kariyer işveren bölümünü kullanan arkadaşlardan teyit alsam çok iyi olur aslında
    Yüzlerce yere başvuru yaptım bir tane olumlu olumsuz dönüş olmadı.
    Almayacaksanız bile en azından bir mesaj gönderin beklentiye girmeyelim.
    Sizin yaptığınızda doğru değil ama onların verdiği tepki daha olumsuz hocam.
    İçiniz rahat edecekse silin gitsin yada uğraşırım ben derseniz dursun hocam.
  • 18-12-2021, 17:58:14
    #5
    Öncelikle siz tüm gereksinimleri karşılıyorum demişsiniz, gerçekten karşıladığınıza emin misiniz ?
    İkinci olarak işverenler firmaları için uygun olan adaylar arasından seçim yaparlar, yani size bir gerekçe bile sunmaları gerekmiyor. Ama nezaketen de olsa size dönüş yapılmış.
    Üçüncü olarak işe alınmadığınız her yere kötü yorum mu yapacaksınız ? bundan sonraki yapacağınız başvurular için de bunları mı düşüneceksiniz ?

    bu arada şunu düşünmenizi isterim ( ama tarafsızca ) ;
    eğer o şirketin sahibi siz olsaydınız ve sizin şirketiniz hakkında böyle bir yorum yapılsa ne yapardınız ?


    Not ; Asla şirket sahibinin yaptığını onaylamıyorum.
  • 18-12-2021, 18:24:58
    #6
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle siz tüm gereksinimleri karşılıyorum demişsiniz, gerçekten karşıladığınıza emin misiniz ?
    İkinci olarak işverenler firmaları için uygun olan adaylar arasından seçim yaparlar, yani size bir gerekçe bile sunmaları gerekmiyor. Ama nezaketen de olsa size dönüş yapılmış.
    Üçüncü olarak işe alınmadığınız her yere kötü yorum mu yapacaksınız ? bundan sonraki yapacağınız başvurular için de bunları mı düşüneceksiniz ?

    bu arada şunu düşünmenizi isterim ( ama tarafsızca ) ;
    eğer o şirketin sahibi siz olsaydınız ve sizin şirketiniz hakkında böyle bir yorum yapılsa ne yapardınız ?


    Not ; Asla şirket sahibinin yaptığını onaylamıyorum.
    Hocam yorumumun ilk cümlesi "ilk defa bir şirket için yorum yapıyorum ile basliyor" ve gerçekten de ilk defa yorum yaptım, ikincisi orda görülen tavrı görseniz şüphesiz sizde aynı şeyi yaparsınız ki şirketin maps yorumlarında bahsettiğim gibi 20-30 tane olumsuz yorum var. Bunların hepsi mağdur edilmiş insanlar. Mağdurluktan kastım işe alınmamak değil, siz 40-50 dk yola gidiyorsunuz resmen sizinle dalga geçip geri gönderiyorlar. Yani karşındaki adam sana insan gözüyle bakmiyor, aşağılayıcı bir tavır var ortalıkta, yukarıdaki arkadaşta bir çok işyerinden geri dönüş alamamış, benimde alamadıklarım oldu ve sadece 1 tanesine yorum yaptım bil bakalım neden? Son olarak adamın basvurdugum kariyer ilanı 4 aydır yayında ve 3.000 den fazla başvuru vardı. Bende 3.000 yazarken rastgele başvurmuştum. 4 aydır 3.000 kişi içerisinden 1 elemanı nasıl bulamazsın? Senin amacın eleman değil insanları çağırıp dalga geçmek, adam ciddi ciddi bundan zevk alıyor gözlerimle şahit oldum.

    Birde şirket sahibi ben olsam bu yorumları görsem işe alım yapan personeli çağırıp bunlar ne diye hesap sorar, tek tek elemanları aratıp aynı şekilde kaldırmalarını söylerdim bu kadar basit.
  • 18-12-2021, 18:27:46
    #7
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yorumumun ilk cümlesi "ilk defa bir şirket için yorum yapıyorum ile basliyor" ve gerçekten de ilk defa yorum yaptım, ikincisi orda görülen tavrı görseniz şüphesiz sizde aynı şeyi yaparsınız ki şirketin maps yorumlarında bahsettiğim gibi 20-30 tane olumsuz yorum var. Bunların hepsi mağdur edilmiş insanlar. Mağdurluktan kastım işe alınmamak değil, siz 40-50 dk yola gidiyorsunuz resmen sizinle dalga geçip geri gönderiyorlar. Yani karşındaki adam sana insan gözüyle bakmiyor, aşağılayıcı bir tavır var ortalıkta, yukarıdaki arkadaşta bir çok işyerinden geri dönüş alamamış, benimde alamadıklarım oldu ve sadece 1 tanesine yorum yaptım bil bakalım neden? Son olarak adamın basvurdugum kariyer ilanı 4 aydır yayında ve 3.000 den fazla başvuru vardı. Bende 3.000 yazarken rastgele başvurmuştum. 4 aydır 3.000 kişi içerisinden 1 elemanı nasıl bulamazsın? Senin amacın eleman değil insanları çağırıp dalga geçmek, adam ciddi ciddi bundan zevk alıyor gözlerimle şahit oldum.

    Birde şirket sahibi ben olsam bu yorumları görsem işe alım yapan personeli çağırıp bunlar ne diye hesap sorar, tek tek elemanları aratıp aynı şekilde kaldırmalarını söylerdim bu kadar basit.
    Yanlış anlamazsanız eğer, bu düşüncelerinizin doğru olduğunuza eminseniz size bir tavsiyem var.
    o yorum yapmış kişiler ile iletişime geçin, ortak bir avukat tutun ve karşı tarafı mahkemeye verin.
    İnanın yaptığınız yorumlardan çok daha büyük yankı uyandırır.

    Ha uğraşmaya değmez demeyin, sizden sonrakileri de kurtarmış olursunuz. Birlikten her zaman kuvvet doğar.
  • 18-12-2021, 20:09:31
    #8
    Yazdığınız yorumun ss görüntüsü varmı