Mümkün ki size dönüş sağlamış hocam. Silmeyin yorumlarıda.
Gidin hatta mahkemeye verin, istediğiniz kişiye istediğiniz yorumu yapabilirsiniz.
Her hangi bir sorunu varsa o sizi mahkemeye versin. İyi yapmışsınız.
Olumlu olumsuz dönüş sağlamazlar ama olumsuz bir yorumda hemen yazarlar.
Hocam resmen her gelen kişiyle dalga geçiyorlar. Benim yorumum bir hiç yani yazanlar arasında, bir kaç kariyer işveren bölümünü kullanan arkadaşlardan teyit alsam çok iyi olur aslında