Hocam yorumumun ilk cümlesi "ilk defa bir şirket için yorum yapıyorum ile basliyor" ve gerçekten de ilk defa yorum yaptım, ikincisi orda görülen tavrı görseniz şüphesiz sizde aynı şeyi yaparsınız ki şirketin maps yorumlarında bahsettiğim gibi 20-30 tane olumsuz yorum var. Bunların hepsi mağdur edilmiş insanlar. Mağdurluktan kastım işe alınmamak değil, siz 40-50 dk yola gidiyorsunuz resmen sizinle dalga geçip geri gönderiyorlar. Yani karşındaki adam sana insan gözüyle bakmiyor, aşağılayıcı bir tavır var ortalıkta, yukarıdaki arkadaşta bir çok işyerinden geri dönüş alamamış, benimde alamadıklarım oldu ve sadece 1 tanesine yorum yaptım bil bakalım neden? Son olarak adamın basvurdugum kariyer ilanı 4 aydır yayında ve 3.000 den fazla başvuru vardı. Bende 3.000 yazarken rastgele başvurmuştum. 4 aydır 3.000 kişi içerisinden 1 elemanı nasıl bulamazsın? Senin amacın eleman değil insanları çağırıp dalga geçmek, adam ciddi ciddi bundan zevk alıyor gözlerimle şahit oldum.
Birde şirket sahibi ben olsam bu yorumları görsem işe alım yapan personeli çağırıp bunlar ne diye hesap sorar, tek tek elemanları aratıp aynı şekilde kaldırmalarını söylerdim bu kadar basit.
Yanlış anlamazsanız eğer, bu düşüncelerinizin doğru olduğunuza eminseniz size bir tavsiyem var.
o yorum yapmış kişiler ile iletişime geçin, ortak bir avukat tutun ve karşı tarafı mahkemeye verin.
İnanın yaptığınız yorumlardan çok daha büyük yankı uyandırır.
Ha uğraşmaya değmez demeyin, sizden sonrakileri de kurtarmış olursunuz. Birlikten her zaman kuvvet doğar.