akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam resmen her gelen kişiyle dalga geçiyorlar. Benim yorumum bir hiç yani yazanlar arasında, bir kaç kariyer işveren bölümünü kullanan arkadaşlardan teyit alsam çok iyi olur aslında
Yüzlerce yere başvuru yaptım bir tane olumlu olumsuz dönüş olmadı.
Almayacaksanız bile en azından bir mesaj gönderin beklentiye girmeyelim.
Sizin yaptığınızda doğru değil ama onların verdiği tepki daha olumsuz hocam.
İçiniz rahat edecekse silin gitsin yada uğraşırım ben derseniz dursun hocam.