Öncelikle siz tüm gereksinimleri karşılıyorum demişsiniz, gerçekten karşıladığınıza emin misiniz ?
İkinci olarak işverenler firmaları için uygun olan adaylar arasından seçim yaparlar, yani size bir gerekçe bile sunmaları gerekmiyor. Ama nezaketen de olsa size dönüş yapılmış.
Üçüncü olarak işe alınmadığınız her yere kötü yorum mu yapacaksınız ? bundan sonraki yapacağınız başvurular için de bunları mı düşüneceksiniz ?

bu arada şunu düşünmenizi isterim ( ama tarafsızca ) ;
eğer o şirketin sahibi siz olsaydınız ve sizin şirketiniz hakkında böyle bir yorum yapılsa ne yapardınız ?


Not ; Asla şirket sahibinin yaptığını onaylamıyorum.